İŞ DÜNYASINDA FARKLI SEKTÖRLERDEN 10 BİN PROFESYONELE VE İTÜ'LÜ AKADEMİSYENLERE ULAŞIYOR …

İTÜ Vakfı Dergisi, İstanbul Teknik Üniversitesi’nin mezunları ve mensupları  arasında iletişimi sağlamak, ülke  gündemindeki bilimsel ve teknolojik konularda İTÜ’lülerin ve uzmanların görüşlerini, çözüm önerilerini kamuoyuna aktarmak amacıyla 1989 yılından beri yayın hayatını sürdürüyor.Her biri arşivlik onlarca sayıda,  hazırladığı kapsamlı dosyalarla pek çok konuya ışık tutan İTÜ Vakfı Dergisi, araştırmacılar için de başvuru kaynağı niteliğini taşıyor.

İTÜ’lü akademisyenlerle  iş dünyasında farklı sektörlerde görev yapan 10 bin profesyonele ulaşan İTÜ Vakfı Dergisi’nin 66. sayısının dosya konusu “DEPREM”.  Mühendislik-Araştırma, Şehircilik-Yapı,  Afet Yönetimi, Ekonomik ve Sosyal Boyut   ana başlıkları  altında ele alacağımız DEPREM dosyasında, yurtiçi ve yurtdışından pek çok uzmanın görüşlerini okurlarımızla paylaşacağız. 

İTÜ ARI Teknokent’teki gelişmeler ve teknoloji tabanlı fikirlere hayat veren firmalar, üniversite-sanayi işbirliği çalışmaları;  keyifle okunacak bilim-sanat-teknoloji yazıları da dergimizin konuları arasında.Ürün ve hizmetlerinizi,  binlerce akademisyen ve iş dünyasının profesyonellerine tanıtmak, marka bilinirliğinizi artırmak ve rakiplerinizden bir adım önde olmak  için reklam rezervasyonu yaptırmakta gecikmeyin…

Reklam tarifemiz aşağıda yer almaktadır.

Reklam rezervasyonunuzu  15 Kasım’a  kadar yaptırabilir, reklam filmlerinizi  25 Kasım’a kadar gönderebilirsiniz.

Dergimizin son sayılarına www.ituvakif.org.tr/dergi.asp adresinden ulaşabilirsiniz.

İletişim:

0212 291 34 75 – 232 57 62 – 230 73 71